selin mangoyu kesfeder.

Bu sefer Turkce yaziyorum bak. Bogaz agrisi nelere kadir. Pazar gunu alisverise gittigimde bir mango fiskirmasi yasaniyordu supermarkette. Tanesi 1 dolar. Ben de alayim deneyeyim dedim, bir tane aldim. Nasil soyuldugunu bile bilmiyordum ama, artik internette her sey var. Onu da ogrendim resimli aciklamalar sayesinde. O kadar kaygan ki, agridan bogazimdan hic bir sey gecmese, mangolar firt firt geciyordu inanin. Ustelik cok tatli da degil, guzel bir mayhoslugu var. Neyse, ertesi gun baktim, bogaz agrisi dinmiyor. Yemek de yiyemiyorum. Bari, dedim, birkac mango daha alayim. Boylece uc gundur, her gun bir mango yiyorum. Bugun mangomu soyarken, aklima son birkac ayda aldigim (az da olsa) kilolar geldi. Internetten besin degerlerine baksam iyi olacak, diye dusundum. Buyrun, paylasiyorum:

“The good: This food is very low in Saturated Fat, Cholesterol and Sodium. It is also a good source of Dietary Fiber and Vitamin B6, and a very good source of Vitamin A and Vitamin C.

The bad: A large portion of the calories in this food come from sugars.”

http://www.nutritiondata.com/facts/fruits-and-fruit-juices/1952/2

Kalori falan diyor ama, kalorisi de cok degil. Yani diyecegim o ki, bu mango dort dortluk meyveymis de, biz yillardir kesfedememisiz Turkiye’de cok pahali olmasi sebebiyle. Buradan duyurulur, sevkle tavsiye edilir.

Kendi ellerimle soydugum Mango

2 responses to “selin mangoyu kesfeder.

Leave a Reply

